jjustmusic

Direktlänk till inlägg 7 juni 2011

heeeeej !!!

Av Martina&Angelica - 7 juni 2011 07:06

God morgon bloggen, Angelica här.. :)

Skulle igentligen göra ett inlägg igår kväll, men så blev det inte :) titta på big brother finalen på datorn :D <333 ... Så jävla glad att simon vann ! Men förut innan Gurkan åkte ut så chansade jag ju på att Gurkan skulle vinna hela big brother.

Men nu ska jag snart te bussen (stadsbussen) och åka te skolan :)) <333

Bloggar antagligen sen när jag kmr hem... Om inte Martina gör det förstås ^^ <3


Juste har ni frågor om vår blogg, så kommentera/skicka gärna en fråga elr nåt sånt :D vi uppskatar (stavning) det verkligen !!


Aa ska typ dra snart så ni får ha det gött <3333


PuSsN

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Martina&Angelica - 10 juni 2011 21:03

Hejsan ! Martina här <3 Dålig upd, jag veet ! Men nu till något roligare ;) HADE SKOLAVSLUTNING IDAG !!! Så skönt ! Kommer snart ett längre inlägg tror jag och så dycker snart en nu design upp ! ;) Hörs senare ;) ...

Av Martina&Angelica - 1 juni 2011 21:07

hej. tänkte bara berätta att det kommer en ny,sommrigare design //kram martina ...

Av Martina&Angelica - 1 juni 2011 20:48

Heej. Idag har jag varit i skolan. Nu har jag mini loooov ! så skönt !!! Men som rubriken lyder, så längtar jag till på LÖRDAG! För då fyller min kompis Linn år. Och jag och hennes familj ska till Tuna Park och sen så åker vi till hennnes mormor oc...

Av Martina&Angelica - 30 maj 2011 21:30

Angelica här <3333 ,, såg nyss att martina hade gjort ett inlägg.. :) Så jag passar också på att göra ett inlägg,   Så bloggen är typ alltid upd. :D <333 Är hemma själv och har vart det sen klockan 5 typ, eftersom min mamma åkte te akuten. Fö...

Av Martina&Angelica - 30 maj 2011 19:06

Hej, idag har jag vart med linn. Hon åkte faktiskt precis hem. Men först va jag linn rasmus och tuva. Sen så åkte rasmus hem för jag linn och tuva skulle åka till stränkan. Linn fyller år på lördag !! Grattis sötnos <3333  nu ska jag ändra någ...

Presentation


Det är vi som är Angelica och Martina :) och äger den här bloggen,, hoppas ni gillar den...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om våran blogg ?
 Älskar den
 Super bra
 Ganska bra
 Bra
 Dålig
 Ganska dålig
 Super dålig
 hatar den

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards